27
ноябрь
2021
әдістемелік жұмыс
«Бекітемін»
Мектеп директоры
Сламов Ғ.Т.
31. тамыз 2021 ж.
№29 Ю.Гагарин атындағы орта мектебінің ғылыми-әдістемелік жұмысының жылдық жоспары
Әдістемелік тақырып:
«Жаңартылған білім мазмұны жағдайында оқушылардың білім мен тәрбие сапасына жету факторы ретінде мұғалімдердің кәсіби құзыреттіліктерін дамыту»
Мақсаты:жалпыадамзаттық құндылықтар негізінде адамды тәрбиелеуге және оқытуға бағытталған инновациялық технологияларды педагогикалық тәжірибеге енгізуде мұғалімдердің педагогикалық шеберлігін арттыру.
Міндеттері:
1. PIRLS, PISA халықаралық салыстырмалы зерттеулер құралдарына ұқсастығы бойынша функционалдық сауаттылық пен құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған білім берудің әр түрлі деңгейінде алынған оқушылардың негізгі дағдылары мен дағдыларының қалыптасуын қамтамасыз ететін инновациялық технологияларды педагогикалық тәжірибеге енгізу бойынша жұмысты жалғастыру. , қауіпсіз және жайлы оқу ортасын қамтамасыз ету.
2. Басқару құрылымы мен білім беру табысының, кәсіби құзыреттілік деңгейі мен мұғалімдердің әдістемелік дайындығының мониторингі мен диагностикасының жүйесін жетілдіру, олардың біліктілігін арттыру.
3. Цифрлық инфрақұрылымы мен заманауи материалдық -техникалық базасы бар ақпараттық технологиялар мен интернет -ресурстарды қолдануды кеңейту. Инновациялар мен зерттеулер үшін білім беру кеңістігін кеңейту.
4. Шығармашылықпен жұмыс істейтін мұғалімдердің алдыңғы қатарлы педагогикалық тәжірибесін, оның ішінде үш тілде білім беруді анықтау және жалпылау, тарату бойынша жұмыстың тиімділігін арттыру.
5. Жас және жаңадан келген мамандарға әдістемелік қолдау көрсету.
6. Оқушылардың интеллектуалдық, рухани, адамгершілік және физикалық дамуына бағытталған білім беру процесі мен бос уақытында оқушылардың оқу -тәрбие процесі барысында тәрбие жұмысын жоспарлау мен жүзеге асыруда принципті жаңа тәсілдерді ұсыну.
7. Дарынды балаларды іздеу мен қолдау жүйесін жетілдіру және оларды оқу кезеңінде қолдау.
8. Отбасының әлеуметтік-экономикалық жағдайына қарамастан, ынтасы нашар оқушылардың оқу іс-әрекетіне ынтасын арттыру үшін жұмыс жүйесін жетілдіру.
9. Оқушылардың зорлық -зомбылық туралы хабардарлығын арттыру үшін зорлық -зомбылықтың алдын алу және оған қарсы әрекет ету және өмірлік дағдылар мен суицидтің алдын алу бойынша жұмысты жалғастыру.
10. Мұғалімдерге, ата -аналарға, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға жылжымалы кеңес беру -әдістемелік көмек көрсету.
Табыс критерийлері:
-мұғалімдердің әр түрлі оқыту стратегияларын қолдана отырып, оқушылардың білім сапасын арттыруы;
-мұғалімдер СТО стратегияларын игеріп, оқытудың тиімді құралы ретінде пайдалануы;
-коучинг пен тәлімгерлік үдерісінің жас мұғалімдердің кәсіби біліктілігін арттыруға бағытталуы;
- ұжымда бірлескен жұмыстың жүзеге асырылуы, ынтымақтастық атмосферасының орнауы.
Әдістемелік жұмыстың негізгі бағыттары
І. Талдау
• Мұғалімдер туралы мәліметтер жинақтау
• Әдістемелік пән бірлестіктерінің жұмысына талдау жасау
• Мектептің әдістемелік кеңестің жұмысына талдау жасау
• Жеке мұғалімдердің оқу-тәрбие үрдісіндегі жұмыс нәтижелерін жинақтап талдау
• Әр сыныптың, мұғалімнің оқу-тәрбие үрдісіндегі жұмыс нәтижелерін жинақтап талдау
• Озат іс-тәжірибелерді зерттеу, жинақтау, талдау
ІІ. Ақпараттық жұмыстар
• Педагог қызметкерлерді педагогикалық, психологиялық, әдістемелік, ғылыми көпшілік әдебиеттермен таныстыру (кітапханамен байланыс)
• Педагогикалық қызметкерлерді мектеп, аудан, облыс көлемінде өткізілетін инновациялық жұмыстармен таныстыру және қатыстырып мәліметтер жинақтау (қағаз немесе электронды түрде)
• Педагогикалық қызметкерлерді оқыту-тәрбиелеу ісінде жаңа бағдарламалар, оқулықтар, нормативтік құжаттармен таныстырып отыру
• Ашық сабақтар, тәрбиелік шаралар, мектепішілік, аудандық шараларадың өтілуі туралы бейне түсірілімдерді жинақтау (дискеттер, электрондық оқулықтар)
• Мұғалімдердің интернет жүйесімен, компьютер, электрондық оқулықпен жұмысын есепке алу
ІІІ. Ұйымдастыру жұмыстары
• Педагогикалық қызметкерлерге, жас мұғалімдерге әдістемелік көмек беру
• Педагогикалық оқу курсынан өткізуді ұйымдастыру
• Өз білімдерін көтеру жоспарларын жасауға көмектесу
• Пән бірлестіктерінің жұмысына басшылық жасау
• Әдістемелік кеңес отырысын өткізу
• Бейінді оқытуды, жаңа технологияны енгізуді жолға қою
• ОЖСБ, Халықаралық зерттеулердің (ПИРЛС, ПИЗА, ТИМС) өткізуге құжаттармен таныстыру
• Мектепішілік, аудандық ашық сабақтар, тәрбиелік шаралар, семинарлар, практикалық конференциялар, пед.оқулар, байқау, сайыс, фестивальдар, олимпиадалар, т.б. ұйымдастыру
• Озат тәжірибе жинақтап тарату
• Шығармашылық топтармен тәлімгерлік жұмыстар ұйымдастыру
• Мектептің білім сапасына талдау жүргізуді ұйымдастыру
• Әдістемелік кеңес жұмысын жүйелі жүргізу
ІV. Әдістемелік көмек беру
• Жас мұғалімдерге «Ашық есік» күндерін, пікірлесу сағаттарын өткізу
• Оқушылар мен ата-аналар арасында әр-түрлі тақырыпта түсінік жұмыстарын жүргізу, әдістемелік нұсқаулар беру
• Тақырыптық сауалнамалар жүргізу, зерттеу, қорытынды жасау
1. Ғылыми-әдістемелік жұмыс
№ Жұмыс мазмұны Мерзімі Жауаптылар Күтілетін нәтиже
1. Негізгі жұмыс бағыты және ұйымдастыру
1. Ғылыми-әдістемелік жұмысты ұйымдастыру туралы бұйрық Қыркүйек Директордың орынбасары
Әдістемелік кеңес талаптарын біріңғай орындалуы
2. 2021-2022 оқу жылына арналған ғылыми-әдістемелік жұмыс жоспарын бекіту Қыркүйек Директордың орынбасары Ғылыми-әдістемелік жұмыстың келешекте дамуын анықтау
3. Аттестаттау комиссиясының құрамын, әдістемелік кеңес құрамын және әдістемелік бірлестіктер құрамын бекіту Қыркүйек Директордың орынбасары Аттестаттау комиссиясының жүйелі жұмысы
4. Аттестаттау комиссиясының іс-шаралар жоспарын, аттестаттаудан өтетін мұғалімдер кестесін бекіту Қыркүйек Директордың орынбасары Білім сапасының жақсаруы
5. Педагог қызметкерлерді аттестаттаудан өткізу туралы бұйрық жобасын бекіту Қыркүйек Директордың орынбасары Өз білімін жетілдіру, біліктілігін арттыру
6. Пәндер әдістемелік бірлестіктерінің жоспарын бекіту Қыркүйек Пәндер ӘБ жетекшілері Өткен оқу жылының есебі бойынша мәселелерді анықтау арқылы, жүйелі жоспар құру
7. Мектептің даму бағдарламасын іске асырудағы бұйрық жобасын бекіту Қыркүйек Директордың орынбасары Мектептің ашылу күнінен бастап қалыпты дамуы
8. Жаңа инновациялық технологиялар мектептің жаңаша түрде жұмыс істеуіне қажетті жағдай туғызатын бір бөлігі Қазан Директордың орынбасары Өз білімін жетілдірудегі көзқарасы өзгеру
9. Пәндер әдістемелік бірлестіктерінің шығармашылық есебі, байқау түрінде Сәуір Директордың орынбасары Білім мен тәрбие арқылы мектептің жетістігін жақсарту
10. Әдістемелік жұмыстың 2021-2022 оқу жылындағы қорытынды есебі және келесі 2022-2023 оқу жылы жұмысын жоспарлау Мамыр Директордың орынбасары Қорытынды шығару
2. Әдістемелік кеңес
Әдістемелік кеңес №1
Тақырыбы: «Жоспарлар, нұсқаулықтар,ақпараттар»
1. 2021-2022 оқу жылына әдістемелік кеңес жұмыс жоспарын бекіту.
2. Жас мамандар мен тәлімгерлердің жұмыс жоспарын бекіту.
3. Жаһандық құзыреттілік, үйірме және элективтік курстардың жоспарын қарастыру.
4. 2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығына сәйкес КТЖ қарау
5. Әдістемелік- нұсқау хатпен таныстыру.
тамыз
Тулендиева С.Ж. Жоспар, жинақтама материалдар
Әдістемелік кеңес №2
Тақырыбы: Оқуға деген әлсіз мотивация. Себептер, шешімдер. (мотивациясы төмен балалармен жұмыс істеу ерекшеліктері)
1. 1 тоқсан қорытындысы
2.Оқушыларға арналған мектепішілік пәндік олимпиаданы ұйымдастыру.
3. Педагогикалық шеберхана «Мотивация. Бұл не? Оқушыларды оқытуға нашар мотивацияның себептері. Түзеу - дамытушылық білім берудің принциптері мен әдістері ».
4. Оқушылардың жеке тұлғасын қалыптастыру мен дамытудағы психолог жұмысы
4.Дарынды балалармен жұмысты ұйымдастыру Қараша
Тулендиева С.Ж.
Тулендиева С.Ж.
Мамасерикова А.
Қалмырза С.
Сағындық С.
Байжулова А.
Мектептегі жүргізіліп отырған жұмысқа талдау жасау, нәтижесін атап көрсету
Әдістемелік кеңес №3
Тақырыбы: Тақырыбы: Оқытудың белсенді формаларын қолдана отырып, студенттерді халықаралық зерттеулер мен қорытынды аттестаттауға дайындаудың ерекшеліктері. Сабақ пен сыныптан тыс жұмыстардың жаңа формалары мен әдістерін іздеу.
1. І ж.ж. БЖБ және ТЖБ талдау. Модерация
2. Педагогикалық семинар «Оқу процесінде және сабақтан кейінгі уақытта оқушылардың танымдық белсенділігін арттыру. Қазіргі педагогикалық технологиялар ».
3. Олқылықтармен жұмыс ұйымдастыруың нәтижесі
4. Бірінші жартыжылдықтағы мұғалімдер қызметінің нәтижелері
5. Оқушылардың әр түрлі деңгейдегі олимпиадалар мен жарыстардағы көрсеткіштерін талдау
Қаңтар
Тулендиева С.Ж.
Жиенбекова А. Толендиева Б. Тулендиева С.Ж.
Мектептегі жүргізіліп отырған жұмысқа талдау жасау, нәтижесін атап көрсету
Әдістемелік кеңес №4
Тақырыбы: : Мұғалімнің жетістік критерийлері
1. . Дөңгелек үстел «Педагогикалық идеялар мен нәтижелердің панорамасы: мұғалімнің жетістігінің кәсіби және жеке критерийлері»
2. Мұғалімдерге арналған оқу -әдістемелік қорын құру
3. Тәлімгерлікті ұйымдастыру жұмыстары
4. Авторлық құқық бағдарламаларының қорын құру Наурыз
Тулендиева С.Ж.
Мамасерикова А. Бекназарова Ж.
Толендиева Б.Т.
Тауасаров М.
Алдағы оқу жылына қойылған міндеттердің орындалуы. Мектептегі жүргізіліп отырған жұмысқа талдау жасау, нәтижесін атап көрсету
Әдістемелік кеңес №5
Тақырыбы: ӘБ бір жылдағы тиімділігін талдау» әдістемелік диалог.
1. Ғылыми-әдістемелік жұмыстың жылдық қорытындысы
2.Мұғалімдер рейтингі: мұғалімдер портфолиосын қорғау: мұғалімдер мен оқушылардың әртүрлі деңгейдегі олимпиадалар мен жарыстарға қатысу тиімділігін талдау.
3. 2022-2023 оқу жылына арналған ұзақ мерзімді жоспар.
Мамыр
.
Тулендиева С.Ж.
.
Мектептегі жүргізілген жұмыстарға талдау жасау, нәтижесін көрсету
3. Педкадрдармен жүргізілетін жалпы жұмыс
1. Нормативтік –құқықтық құжаттармен таныстыру ұйымдастыру Жыл бойы Мектеп әкімшілігі
2. Мұғалімдердің тізімін нақтылау:
1. Біліктілік көтеру курстарына жазылған
2. Біліктілік санатын көтеру үшін аттестациядан өтуге өтініш берген. Тізім
қырқүйек
Мектепшілік аттестаттау комиссиясы
Мектеп әдістемелік
3. Жаңадан келген мұғалімдермен сауалнама жүргізу, ақылшы ұстаздар даярлау, жұмыс жоспарын құру
Диагностикалық сауалнама
Жыл бойы
Мектеп әдістемелік бірлестігі
4.
Мұғалімдерлің білім сатысы оқуынан өтуінің бес жылдық жоспарын жасау
Перспективалық жұмыс
қыркүйек
Мектеп әдістемелік бірлестігі
5 Денгейлік курстан өткен мұғалімдердің шығармашылық тобын құру Топ құру қыркүйек Денгейлік курстан өткен мұғалімдер
6 Мұғалімдерде қащықтық олимпиадаларға қатыстыру
Педагогикалық оқу
үнемі
Мектеп әдістемелік бірлестігі
7 Мұғалімдерді ресми басылымдарға тарту Қазан-қараша кітапханашы
8 Пән апталықтарын өткізу
Жоспар бойынша
Тулендиева С.Ж.
9 Басылымдарға мұғалімдердің мақалаларын тарту, жария ету
Жыл бойы
Тулендиева С.Ж. бірлестік жетекшілері
10 Мектеп кітапханасы мен мұғалімдердің байланысын қадағалау Бақылау
Үнемі
кітапханашы Тулендиева С.Ж.
11 Мектепшілік оқушылардың пәндік олимпиадасын өткізу
Олимпияда
Қараша
Тулендиева С.Ж. бірлестік жетекшілері
12 Оқушылардың «Тұлға» ғылыми қоғамы жұмысын жүргізу
Жоспарлы жұмыс Үнемі
Байжулова А.. ОҒҚ жетекшісі
12 Тренерлік курс ұйымдастыру Жоспарға сәйкес Қазан-сәуір Бекназаровва Ж.
14 Мұғалімдер арасында байқаулар өткізу
«Жас маман-2022»
«Үздік авторлық бағдарлама»
«Заманауи сабақ-2022»
«Үздік педагог-2022»
байқаулар
Жоспарға сәйкес Тулендиева С.Ж. бірлестік жетекшілері
15 Мектепшілік және қалалық түрлі танымдық жарыстарға мұғалімдерді, оқушыларды қатыстыру
Іздену жұмысы
Сайыс
Үнемі
Тулендиева С.Ж. бірлестік жетекшілері
16 Қалалық, облыстық семинарларға қатысу
17 «Жарқын болашақ» қазақ тілі олимпиадасына қатысу олимпиада Жоспарға сәйкес
18 Оқушыларды Халықаралық «Кенгуру», «Ақбота», «Русский медвежонк», «Золотое руно», «Бритиш бульдог» жарыстарына даярлау, қатыстыру
Интеллектуалды марафондар Үнемі
Уақытында Тулендиева С.Ж. бірлестік жетекшілері
19 Мектепішілік олимпиада өткізу, қалалық олимпиадаға оқушыларды белсенді қатыстыру Тулендиева С.Ж. бірлестік жетекшілері
20 Қалалық семинар өткізу
1. Бастауыш сыныптарда математика және әдебиеттік оқудан функционалдық сауаттылығын арттыру жолдары
2. Жаратылыстану- математикалық бағыттағы пәндерді оқытуда табысқа жетуге жағдай туғызу тәсілдері»
3. Гуманитарлық цикл сабақтарында білім алушылардың зерттеу –жобалау іс әрекіттерін тиімді ұйымдастыру
Қалалық семинар Қантар
Ақпан
желтоқсан
Тулендиева С.Ж.
Бірлестік жетекшілер
21 Метепішілік семинарлар
«Акт негізінде оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін дамутыдың білім сапасына ықпалы»
Шебер сыныптар шеруі
География, тарих, қазақ тілі, қазақ тілі мен әдебиет, орыс тілі мен әдебиет
«Бірлескен және топтық жұмыс тиімділігі» дөңгелек үстел
«Мұғалімнің кәсіби дамуы-білім беру жүйесін жаңартудың негізі»,
«Кретериалды бағалаудың практикадағы қолданысы»
семинарлар
Қараша қантар
наурыз
Наурыз
бірлестігі
Мектеп әкімшілігі
Мектеп әдістемелік бірлестігі
Мектеп әдістемелік бірлестігі
22 Мұғалімдердің кәсіби деңгейінің нәтижесін анықтау
рейтинг сәуір
Тулендиева С.Ж. бірлестік жетекшілері
23 Пән бірлестіктердің рейтингісін шығару рейтинг мамыр Тулендиева С.Ж. пән бірлестіктері
24
Ғылыми әдістемелік жұмыстың есебі
Әдістемелік есеп
Мамыр
Тулендиева С.Ж. әдістемелік кеңес
3.Қабілетті балалармен жұмыс
1 Оқушылардың интеллектуалдық потенциалдарын зерттеу арқылы дарынды балалврды анықтау. қыркүйек ДО, ӘБЖ, психолог. Қорытынды жасау
2 Ғылыми жоба, зерттеу жұмыстарына мұғалімдер мен оқушыларды қатыстыру. Белгіленген уақытта ДО, ӘБЖ Қорытынды жасау
4 Қалалық және облыстық, республикалық сайыстарға қатыстыру Белгіленген уақытта ДО, ӘБЖ Қорытынды жасау
5 Оқушылардың ғылыми қоғамын құру, ғылыми жоба жарысына қатысатын оқушылардың жұмысын қадағалау; Қазан
ДО, ӘБЖ Қорытынды жасау
6 «Тұлға» оқушылар ғылыми қоғамының жоспарын құру бекіту қыркүйек Оқушылар ғылыми қоғамы жоспар
7 «Жарқын болашақ» қазақ тілі олимпиадасына қатысу ақпан
ДО, ӘБЖ Қорытынды жасау
8 Танымдық ойындар өткізу
«Полиглот»-брейн-ринг
« Математикалық логика әлемінде»
« Ақ берен» интеллектуалды ойын
«Абай оқулары», «Мұқағали оқулары», «Бауыржан Момышұлы оқулары»
Қараша
Қантар
ақпан
7 Оқушыларды Халықаралық «Кенгуру», «Ақбота», «Русский медвежонк», «Золотое руно», «Бритиш бульдог», «Пони» жарыстарына даярлау, қатыстыру Қараша
ДО, ӘБЖ Қорытынды жасау
9 «Латын әліпбиі - қазақ тілінің болашағы», «Ел басы-ел тірегі», Тараз қаласының өркендеуіне үлесімді қосамын» үздік шығарма байқауын өткізу Желтоқсан
Ақпан
ДО, ӘБЖ Қорытынды жасау
10 «Ғылымға қарай бетбұрыс» ОҒҚ отырысы Ақпан
ДО, ӘБЖ Қорытынды жасау
11 «Жыл оқушысы-2022» мектепішілік байқау сәуір ДО, ӘБЖ Қорытынды жасау
12 - Қалалық әдеби оқуларға қатысу Жыл бойы
ДО, ӘБЖ Қорытынды жасау
13 - Келесі оқу жылына пәндер бойынша республикалық ғылыми жобалар жұмыстарына қатысатын оқушыларға анықтау. Мамыр
ДО, ӘБЖ Қорытынды жасау
4.Тәжірибелі және шығармашыл ұстаздармен жұмыс
1. Тәжірибелі және шығармашыл ұстаздармен жұмыс жоспарын құру қыркүйек ДО, ӘБ жетекшілері Тәжірибелі мұғалімдердің жұмысын тарату шешімі
2. «Үйрен де бөліс» онлайын-алаңын жобасын еңгізу тәжірибелі жұмыстарды ұсыну Жыл бойы Тәжірибелі ұстаздар Онлайын вебинар семинарлар
3. Озат тәжирибе жинақтау, тарату
Мектепішілік: Сапарғалиев А. Дене шынықтыру пәні мұғалімі,
Қайнарбекова А. Бастауыш сынып мұғалімі
сәуір
Директордың орынбасары Баяндамалар, конспектілер және т.б.
4 Жалпыланған озық педагогикалық іс-тәжірибелерді жинақтау, әдістемелік журнал беттеріне жариялау Жыл ішінде ӘК мүшелері, пән мұғалімдері Озық жұмыстар нәтижесі
5 Мұғалімдерді авторлық бағдарламалар, құралдар, шығармашылық ізденістер жасауға ұмтылдыру Сәуір АК мүшелері Мектеп жетістігінің көрсеткіші
6 Тәжірибелі және шығармашыл ұстаздардың ашық сабақтарына қатысу Жыл ішінді Тулендиева С.Ж. Шығармашыл, тәжірибелі мұғалімдердің жұмысын тарату
7 Тәжірибелі және шығармашыл ұстаздардың «Үздік портфолио» көрмесін ұйымдастыру ақпан Тулендиева С.Ж. Шығармашыл, тәжірибелі мұғалімдердің жұмысын тарату
8 Кембридж бағадарламасы бойынша сертификатталған пән мұғалімдерінің жұмыстарын тарату, семинарлар өткізу Жыл ішінде Сертификатталған мұғалімдер Озық педагогикалық іс-тәжірибелерді меңгеру және тарату
9 Кембридж бағадарламасы бойынша сертификатталған пән мұғалімдерінің менторлық жұмыстарын қолдау Жыл ішінде Озық педагогикалық іс-тәжірибелерді меңгеру және тарату
10 Жаңартылған білім мазмұны бойынша курс өткен пән мұғалімдерінің жұмыстарын бақылау
5. Пәндер апталығы
1. «Тарих-өткенге сабақ келешекке-өнеге» «Ғасыр» тарих, Адам.Қоғам.Құқық пән бірлестігінің айлығы қараша Тулендиева С.Ж.
ӘБ жетекшілері Біліктіліктерін, шығармашылықтырын арттыру
2 «Бастауыш- білім бастауы» бастауыш сыныптардың айлығы желтоқсан Тулендиева С.Ж.
ӘБ жетекшілері Біліктіліктерін, шығармашылықтырын арттыру
3 «Бүкіл әлем сөйлейді нақты ғылым тілінде"» Дарын»математика, физика, информатика пән бірлестігінің айлығы қантар Тулендиева С.Ж.
ӘБ жетекшілері Біліктіліктерін, шығармашылықтырын арттыру
4 «Үш тұғырлы тіл –ұлттың келешегі» қазақ тілі мен әдебиет, орыс тілі, ағылшын тілі бірлестіктерінің айлығы ақпан Тулендиева С.Ж.
ӘБ жетекшілері Біліктіліктерін, шығармашылықтырын арттыру
5 «Өнер- ұлттың асыл қазынасы» көркем еңбек, музыка пәндерінің айлығы наурыз Тулендиева С.Ж.
ӘБ жетекшілері Біліктіліктерін, шығармашылықтырын арттыру
6 а«Талабымыз таудай, қанатымыз талмай,биіктерге самғаймыз!» Мектепалды даярлық сыныптарының апталығы
тылтану ғылымының құпиястұңғиық. Көз жейтін мұнарастым биік»і Қантар 17-22 Тулендиева С.Ж.
ӘБ жетекшілер Біліктіліктерін, шығармашылықтырын арттыру
6. Жас мамандармен жұмыс
1. Жас мамандардың тізімін алу Қыркүйек Әкімшілік Нақтылау
2. Жас мамандарға тәлімгерлер тағайындау Қыркүйек Әкімшілік Әдістемелік отырыста қарау, бұйрық
3. Тәлімгерлердің жұмыс жоспарын бекіту Қыркүйек Бірлестік жетекшілері Жұмыс жоспары
4. Білім беру мекемелеріндегі жас мамандар жұмысына психологиялық қолдау көрсету қыркүйек психолог анықтама
5. Жас мамандардың сабақтарына қатысу, әдістемелік көмек беру Жыл бойы Әкімшілік, ӘБЖ, тәлімгерлер Әдістемелік көмек көрсету
6. Оқу-тәрбие үрдісіндегі нормативтік құжаттармен таныстыру, оқушыларды оқытуда қойылатын гигиеналық талаптармен таныстыру Қыркүйек-қазан Оқу-тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасар Үйрету, нәтижесіне бақылау жасау
«Жас мамандарға оқу үдерісін ұйымдастырудың тиімді жолдары» қазан Тулендиева С.Ж. Семинар -практикум
Жас мамандармен психо-диагностикалық консилиум қараша Маматаева Д.
Сағындық С. диагностика
Жас мамандар тақтасы желтоқсан Бекназарова Ж.
Керимкулова А.
Базарбаева А.
Абдикеримова Л.
Айнакулова Г. Семинар-кеңес
7. Жеке пән бағдарламаларының жасалуына және сабақ жоспарын жазуға көмек көрсету Қыркүйек-қазан Әкімшілік, ӘБЖ, тәлімгерлер Бағыт бағдар беру
Жаңғыру жолындағы жас маман қантар Сапахова Н.Ж. коучинг
«Менің кәсіби өсуімдегі тәлімгер көмегі» ақпан Тулендиева С.Ж. тәлімгерлер тимбилдинг
«Үздік жас маман-2021» наурыз Тулендиева С.Ж.
Шуленбаев Р.Қ. байқау
8. Жас мамандар апталығы «Үйренейік, ізденейік жас маман» сәуір Жетекші Бағыт бағдар беру
10. Шығармашыл – тірек мұғалімдердің сабақтарына қатысу Жыл бойы Тәлімгерлер, жас мамандар Үйрену мектебінен өтіп отыру
11. Әдістемелік күндерге қатыстыру Жоспарланған мерзімде Тәлімгерлер, жас мамандар Жас мамандарды үйрету, жетілдіру
12 Топпен жұмыс. «Ұжымдағы психологиялық ахуал» наурыз психолог анықтама
13 Ғылыми конференцияларға, семинарларға араластыру Жоспарлы түрде, жыл бойына Әкімшілік, ӘБЖ, тәлімгерлер Жас мамандарды үйрету, жетілдіру
14 Әдістемелік отырыстарда қаралатын мәселелерге кеңінен араластыру Жоспарлы түрде, жыл бойына Әкімшілік Әдістемелік жағынан білімдерін қалыптастыру
15 Білімін толықтыру курстарына жіберу Жоспарлы түрде Әкімшілік Біліктілік дағдыларын қалыптастыру
16 Ақпараттық коммуникативтік технологияларды меңгерту Жоспарлы түрде Әкімшілік Біліктілік дағдыларын қалыптастыру
17 Жас мамандар мектебінің жылдық есебі Мамыр Әкімшілік ӘК отырысы
19 Мектепішілік, қалалық семинарларға қатыстыру Жыл бойы
20 Әр түрлі байқауларға қатыстыру
7. Әдістемелік күн
1. Әдістемелік күндер: «Оқушы білімін бағалауда тиімді әдіс-тәсілдерді қолдана отырып сабақтың сапасын арттыру» Қантар Шебер сынып шеруі
Тарих, география, қазақ тілі мен әдебиеті
Әр сабақта интерактивті әдістерін қолдану;Әр оқушының психологиялық ерекшеліктерін ескеру;Міндетті деңгейдегі білімді қалыптастыра отырып, мүмкіндік деңгейлерін ашу;Инновациялық технологияларды сынау арқылы тиімділігін арттыру, мектеп жағдайына бейімдеу;
2 Методический день «Современные педагогические технологии и их роль в образовательном процессе" Мастер класс по русскому языку и литературе, математике
Освоение способов последовательности действий по конструированию урока с использованием современных педагогических технологий; Выявление, обобщение и распространение опыта творчески работающих учителей.
8. Инновациялық қызмет
1. Бейіналды оқыту жобасын құрастыру және оны тарату Жыл ішінде Пәндер ӘБ, 5-11 сынып мұғалімдері 12-жылдық білім беруге көшуді қамтамасыз ету
2 Бағдарлы және бейіналды оқыту және элективті курстардың бағдарламасын құру және бекіту Қазан ӘБ отырысы, ӘК, ғылыми кеңес Бейіндік білім беруге көшуге дайындық
3 Мектептің ғылыми-әдістемелік, зерттеу тақырыбын анықтау Қыркүйек-қазан ӘК мүшелері Мектептің, педагогикалық ұжымның дамуы
4 Жаңартылған білім мазмұны мен құрылымын жетілдіру жөніндегі әдістемелік нұсқаулықтармен жұмыс жасау. Қыркүйек Директор, Директордың орынбасары Іс-шаралар жоспары
5 «Жаңартылған білім мазмұны проблемалары шешімдері» тақырыбында ата-аналармен, оқушылармен түсіндіру жұмыстарын жүргізу Жоспар бойынша Директор, ДО, сынып жетекшілері Жиналыс хаттамасы
6 Пән мұғалімдеріне жаңартылған бағдарламаға байланысты курстарға жіберіп тұру. Үнемі Жоспар бойынша Қайта даярлау курсы
7 Оқу-әдістемелік құралдар мен бағдарламаларды қамтамасыз ету Жыл ішінде Мектеп әкімшілігі, кітапханашы Оқу-әдістемелік құралдармен толық қамтамасыз ету
8 Мектепішілік пәндер олимпиадасын ұйымдастыру Қараша-желтоқсан Мектеп әкімшілігі Нәтижесі
9 Оқушылардың қалалық пәндер олимпиадасына қатысуы Қаңтар ӘК, ӘБ жетекшілері Жоғарғы жетістікке жету
10 Мектеп, сыныптар бойынша мектепішілік, қалалық, облыстық олимпиада мен конкурстардың рейтингісін шығару Жыл ішінде ӘК мүшелері Дарынды оқушылар мен жастарды тәрбиелеу
11 Оқушылармен ғылыми-зерттеу жоба тақырыптарын таңдау Жыл ішінде Мектеп оқушылары Ғылыми-жоба, зерттеу тақырыптарын өз бетімен таңдай білу
12 «Дарынды балалар» жұмысының орындалуы Жыл ішінде ӘК, ӘБ жетекшілері Тұлғалық құзіреттілікті орнату
13 Авторлық бағдарламаларды құрастыру Жыл ішінде ӘК, ӘБ мұғалімдері Ғылыми кеңесте қорғау
9.«Lesson Study» зерттеу тобының жұмыс жоспары
Р\с Жұмыстың мазмұны Уақыты Жауапты
1 «Lesson Study» зерттеу тобын құру. Қазан Тулендиева С.Ж.
2 «Lesson Study-мұғалімнің кәсіби өрлеу жолы»- коучинг Қараша Сапахова Н.Д.
3 Топ мүшелерінің отырысы:
«Сыни тұрғыдан ойлау арқылы оқытудың тиімділігін арттыру» желтоқсан Бекназарова Ж. К.
4 Топ мүшелерінің отырысы: Өткізілетін сабақтың жоспарын жасау. Дер кезінде Топ мүшелері
5 Топ мүшелерінің отырысы: Күтілетін нәтижелерді анықтау. Дер кезінде Топ мүшелері
6 Сабақты жоспарлау, бақылау және талқылау кестесін толықтыру. Дер кезінде Топ мүшелері
7 Бақылаудағы оқушыларға ұсынылған сұрақтар кестесін құру Дер кезенде Топ мүшелері
8 Топ отырысы: «Оқушылар нені біліп, нені істей алуы керек?» Әр сабақтың алдында «Lesson Study» зерттеу тобы
9 Оқушылармен әңгімелесу, кері байланыс алу. Әр сабактан кейін Топ мүшелері
10 Lesson Study –өткізу Қараша-сәуір Пән мұғалімдері
11 Рефлексивті есеп сәуір Топ мүшелері
12 Топ мүшелерінің отырысы; Қорытындылау мамыр Топ мүшелері
Мектеп директоры
Сламов Ғ.Т.
31. тамыз 2021 ж.
№29 Ю.Гагарин атындағы орта мектебінің ғылыми-әдістемелік жұмысының жылдық жоспары
Әдістемелік тақырып:
«Жаңартылған білім мазмұны жағдайында оқушылардың білім мен тәрбие сапасына жету факторы ретінде мұғалімдердің кәсіби құзыреттіліктерін дамыту»
Мақсаты:жалпыадамзаттық құндылықтар негізінде адамды тәрбиелеуге және оқытуға бағытталған инновациялық технологияларды педагогикалық тәжірибеге енгізуде мұғалімдердің педагогикалық шеберлігін арттыру.
Міндеттері:
1. PIRLS, PISA халықаралық салыстырмалы зерттеулер құралдарына ұқсастығы бойынша функционалдық сауаттылық пен құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған білім берудің әр түрлі деңгейінде алынған оқушылардың негізгі дағдылары мен дағдыларының қалыптасуын қамтамасыз ететін инновациялық технологияларды педагогикалық тәжірибеге енгізу бойынша жұмысты жалғастыру. , қауіпсіз және жайлы оқу ортасын қамтамасыз ету.
2. Басқару құрылымы мен білім беру табысының, кәсіби құзыреттілік деңгейі мен мұғалімдердің әдістемелік дайындығының мониторингі мен диагностикасының жүйесін жетілдіру, олардың біліктілігін арттыру.
3. Цифрлық инфрақұрылымы мен заманауи материалдық -техникалық базасы бар ақпараттық технологиялар мен интернет -ресурстарды қолдануды кеңейту. Инновациялар мен зерттеулер үшін білім беру кеңістігін кеңейту.
4. Шығармашылықпен жұмыс істейтін мұғалімдердің алдыңғы қатарлы педагогикалық тәжірибесін, оның ішінде үш тілде білім беруді анықтау және жалпылау, тарату бойынша жұмыстың тиімділігін арттыру.
5. Жас және жаңадан келген мамандарға әдістемелік қолдау көрсету.
6. Оқушылардың интеллектуалдық, рухани, адамгершілік және физикалық дамуына бағытталған білім беру процесі мен бос уақытында оқушылардың оқу -тәрбие процесі барысында тәрбие жұмысын жоспарлау мен жүзеге асыруда принципті жаңа тәсілдерді ұсыну.
7. Дарынды балаларды іздеу мен қолдау жүйесін жетілдіру және оларды оқу кезеңінде қолдау.
8. Отбасының әлеуметтік-экономикалық жағдайына қарамастан, ынтасы нашар оқушылардың оқу іс-әрекетіне ынтасын арттыру үшін жұмыс жүйесін жетілдіру.
9. Оқушылардың зорлық -зомбылық туралы хабардарлығын арттыру үшін зорлық -зомбылықтың алдын алу және оған қарсы әрекет ету және өмірлік дағдылар мен суицидтің алдын алу бойынша жұмысты жалғастыру.
10. Мұғалімдерге, ата -аналарға, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға жылжымалы кеңес беру -әдістемелік көмек көрсету.
Табыс критерийлері:
-мұғалімдердің әр түрлі оқыту стратегияларын қолдана отырып, оқушылардың білім сапасын арттыруы;
-мұғалімдер СТО стратегияларын игеріп, оқытудың тиімді құралы ретінде пайдалануы;
-коучинг пен тәлімгерлік үдерісінің жас мұғалімдердің кәсіби біліктілігін арттыруға бағытталуы;
- ұжымда бірлескен жұмыстың жүзеге асырылуы, ынтымақтастық атмосферасының орнауы.
Әдістемелік жұмыстың негізгі бағыттары
І. Талдау
• Мұғалімдер туралы мәліметтер жинақтау
• Әдістемелік пән бірлестіктерінің жұмысына талдау жасау
• Мектептің әдістемелік кеңестің жұмысына талдау жасау
• Жеке мұғалімдердің оқу-тәрбие үрдісіндегі жұмыс нәтижелерін жинақтап талдау
• Әр сыныптың, мұғалімнің оқу-тәрбие үрдісіндегі жұмыс нәтижелерін жинақтап талдау
• Озат іс-тәжірибелерді зерттеу, жинақтау, талдау
ІІ. Ақпараттық жұмыстар
• Педагог қызметкерлерді педагогикалық, психологиялық, әдістемелік, ғылыми көпшілік әдебиеттермен таныстыру (кітапханамен байланыс)
• Педагогикалық қызметкерлерді мектеп, аудан, облыс көлемінде өткізілетін инновациялық жұмыстармен таныстыру және қатыстырып мәліметтер жинақтау (қағаз немесе электронды түрде)
• Педагогикалық қызметкерлерді оқыту-тәрбиелеу ісінде жаңа бағдарламалар, оқулықтар, нормативтік құжаттармен таныстырып отыру
• Ашық сабақтар, тәрбиелік шаралар, мектепішілік, аудандық шараларадың өтілуі туралы бейне түсірілімдерді жинақтау (дискеттер, электрондық оқулықтар)
• Мұғалімдердің интернет жүйесімен, компьютер, электрондық оқулықпен жұмысын есепке алу
ІІІ. Ұйымдастыру жұмыстары
• Педагогикалық қызметкерлерге, жас мұғалімдерге әдістемелік көмек беру
• Педагогикалық оқу курсынан өткізуді ұйымдастыру
• Өз білімдерін көтеру жоспарларын жасауға көмектесу
• Пән бірлестіктерінің жұмысына басшылық жасау
• Әдістемелік кеңес отырысын өткізу
• Бейінді оқытуды, жаңа технологияны енгізуді жолға қою
• ОЖСБ, Халықаралық зерттеулердің (ПИРЛС, ПИЗА, ТИМС) өткізуге құжаттармен таныстыру
• Мектепішілік, аудандық ашық сабақтар, тәрбиелік шаралар, семинарлар, практикалық конференциялар, пед.оқулар, байқау, сайыс, фестивальдар, олимпиадалар, т.б. ұйымдастыру
• Озат тәжірибе жинақтап тарату
• Шығармашылық топтармен тәлімгерлік жұмыстар ұйымдастыру
• Мектептің білім сапасына талдау жүргізуді ұйымдастыру
• Әдістемелік кеңес жұмысын жүйелі жүргізу
ІV. Әдістемелік көмек беру
• Жас мұғалімдерге «Ашық есік» күндерін, пікірлесу сағаттарын өткізу
• Оқушылар мен ата-аналар арасында әр-түрлі тақырыпта түсінік жұмыстарын жүргізу, әдістемелік нұсқаулар беру
• Тақырыптық сауалнамалар жүргізу, зерттеу, қорытынды жасау
1. Ғылыми-әдістемелік жұмыс
№ Жұмыс мазмұны Мерзімі Жауаптылар Күтілетін нәтиже
1. Негізгі жұмыс бағыты және ұйымдастыру
1. Ғылыми-әдістемелік жұмысты ұйымдастыру туралы бұйрық Қыркүйек Директордың орынбасары
Әдістемелік кеңес талаптарын біріңғай орындалуы
2. 2021-2022 оқу жылына арналған ғылыми-әдістемелік жұмыс жоспарын бекіту Қыркүйек Директордың орынбасары Ғылыми-әдістемелік жұмыстың келешекте дамуын анықтау
3. Аттестаттау комиссиясының құрамын, әдістемелік кеңес құрамын және әдістемелік бірлестіктер құрамын бекіту Қыркүйек Директордың орынбасары Аттестаттау комиссиясының жүйелі жұмысы
4. Аттестаттау комиссиясының іс-шаралар жоспарын, аттестаттаудан өтетін мұғалімдер кестесін бекіту Қыркүйек Директордың орынбасары Білім сапасының жақсаруы
5. Педагог қызметкерлерді аттестаттаудан өткізу туралы бұйрық жобасын бекіту Қыркүйек Директордың орынбасары Өз білімін жетілдіру, біліктілігін арттыру
6. Пәндер әдістемелік бірлестіктерінің жоспарын бекіту Қыркүйек Пәндер ӘБ жетекшілері Өткен оқу жылының есебі бойынша мәселелерді анықтау арқылы, жүйелі жоспар құру
7. Мектептің даму бағдарламасын іске асырудағы бұйрық жобасын бекіту Қыркүйек Директордың орынбасары Мектептің ашылу күнінен бастап қалыпты дамуы
8. Жаңа инновациялық технологиялар мектептің жаңаша түрде жұмыс істеуіне қажетті жағдай туғызатын бір бөлігі Қазан Директордың орынбасары Өз білімін жетілдірудегі көзқарасы өзгеру
9. Пәндер әдістемелік бірлестіктерінің шығармашылық есебі, байқау түрінде Сәуір Директордың орынбасары Білім мен тәрбие арқылы мектептің жетістігін жақсарту
10. Әдістемелік жұмыстың 2021-2022 оқу жылындағы қорытынды есебі және келесі 2022-2023 оқу жылы жұмысын жоспарлау Мамыр Директордың орынбасары Қорытынды шығару
2. Әдістемелік кеңес
Әдістемелік кеңес №1
Тақырыбы: «Жоспарлар, нұсқаулықтар,ақпараттар»
1. 2021-2022 оқу жылына әдістемелік кеңес жұмыс жоспарын бекіту.
2. Жас мамандар мен тәлімгерлердің жұмыс жоспарын бекіту.
3. Жаһандық құзыреттілік, үйірме және элективтік курстардың жоспарын қарастыру.
4. 2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығына сәйкес КТЖ қарау
5. Әдістемелік- нұсқау хатпен таныстыру.
тамыз
Тулендиева С.Ж. Жоспар, жинақтама материалдар
Әдістемелік кеңес №2
Тақырыбы: Оқуға деген әлсіз мотивация. Себептер, шешімдер. (мотивациясы төмен балалармен жұмыс істеу ерекшеліктері)
1. 1 тоқсан қорытындысы
2.Оқушыларға арналған мектепішілік пәндік олимпиаданы ұйымдастыру.
3. Педагогикалық шеберхана «Мотивация. Бұл не? Оқушыларды оқытуға нашар мотивацияның себептері. Түзеу - дамытушылық білім берудің принциптері мен әдістері ».
4. Оқушылардың жеке тұлғасын қалыптастыру мен дамытудағы психолог жұмысы
4.Дарынды балалармен жұмысты ұйымдастыру Қараша
Тулендиева С.Ж.
Тулендиева С.Ж.
Мамасерикова А.
Қалмырза С.
Сағындық С.
Байжулова А.
Мектептегі жүргізіліп отырған жұмысқа талдау жасау, нәтижесін атап көрсету
Әдістемелік кеңес №3
Тақырыбы: Тақырыбы: Оқытудың белсенді формаларын қолдана отырып, студенттерді халықаралық зерттеулер мен қорытынды аттестаттауға дайындаудың ерекшеліктері. Сабақ пен сыныптан тыс жұмыстардың жаңа формалары мен әдістерін іздеу.
1. І ж.ж. БЖБ және ТЖБ талдау. Модерация
2. Педагогикалық семинар «Оқу процесінде және сабақтан кейінгі уақытта оқушылардың танымдық белсенділігін арттыру. Қазіргі педагогикалық технологиялар ».
3. Олқылықтармен жұмыс ұйымдастыруың нәтижесі
4. Бірінші жартыжылдықтағы мұғалімдер қызметінің нәтижелері
5. Оқушылардың әр түрлі деңгейдегі олимпиадалар мен жарыстардағы көрсеткіштерін талдау
Қаңтар
Тулендиева С.Ж.
Жиенбекова А. Толендиева Б. Тулендиева С.Ж.
Мектептегі жүргізіліп отырған жұмысқа талдау жасау, нәтижесін атап көрсету
Әдістемелік кеңес №4
Тақырыбы: : Мұғалімнің жетістік критерийлері
1. . Дөңгелек үстел «Педагогикалық идеялар мен нәтижелердің панорамасы: мұғалімнің жетістігінің кәсіби және жеке критерийлері»
2. Мұғалімдерге арналған оқу -әдістемелік қорын құру
3. Тәлімгерлікті ұйымдастыру жұмыстары
4. Авторлық құқық бағдарламаларының қорын құру Наурыз
Тулендиева С.Ж.
Мамасерикова А. Бекназарова Ж.
Толендиева Б.Т.
Тауасаров М.
Алдағы оқу жылына қойылған міндеттердің орындалуы. Мектептегі жүргізіліп отырған жұмысқа талдау жасау, нәтижесін атап көрсету
Әдістемелік кеңес №5
Тақырыбы: ӘБ бір жылдағы тиімділігін талдау» әдістемелік диалог.
1. Ғылыми-әдістемелік жұмыстың жылдық қорытындысы
2.Мұғалімдер рейтингі: мұғалімдер портфолиосын қорғау: мұғалімдер мен оқушылардың әртүрлі деңгейдегі олимпиадалар мен жарыстарға қатысу тиімділігін талдау.
3. 2022-2023 оқу жылына арналған ұзақ мерзімді жоспар.
Мамыр
.
Тулендиева С.Ж.
.
Мектептегі жүргізілген жұмыстарға талдау жасау, нәтижесін көрсету
3. Педкадрдармен жүргізілетін жалпы жұмыс
1. Нормативтік –құқықтық құжаттармен таныстыру ұйымдастыру Жыл бойы Мектеп әкімшілігі
2. Мұғалімдердің тізімін нақтылау:
1. Біліктілік көтеру курстарына жазылған
2. Біліктілік санатын көтеру үшін аттестациядан өтуге өтініш берген. Тізім
қырқүйек
Мектепшілік аттестаттау комиссиясы
Мектеп әдістемелік
3. Жаңадан келген мұғалімдермен сауалнама жүргізу, ақылшы ұстаздар даярлау, жұмыс жоспарын құру
Диагностикалық сауалнама
Жыл бойы
Мектеп әдістемелік бірлестігі
4.
Мұғалімдерлің білім сатысы оқуынан өтуінің бес жылдық жоспарын жасау
Перспективалық жұмыс
қыркүйек
Мектеп әдістемелік бірлестігі
5 Денгейлік курстан өткен мұғалімдердің шығармашылық тобын құру Топ құру қыркүйек Денгейлік курстан өткен мұғалімдер
6 Мұғалімдерде қащықтық олимпиадаларға қатыстыру
Педагогикалық оқу
үнемі
Мектеп әдістемелік бірлестігі
7 Мұғалімдерді ресми басылымдарға тарту Қазан-қараша кітапханашы
8 Пән апталықтарын өткізу
Жоспар бойынша
Тулендиева С.Ж.
9 Басылымдарға мұғалімдердің мақалаларын тарту, жария ету
Жыл бойы
Тулендиева С.Ж. бірлестік жетекшілері
10 Мектеп кітапханасы мен мұғалімдердің байланысын қадағалау Бақылау
Үнемі
кітапханашы Тулендиева С.Ж.
11 Мектепшілік оқушылардың пәндік олимпиадасын өткізу
Олимпияда
Қараша
Тулендиева С.Ж. бірлестік жетекшілері
12 Оқушылардың «Тұлға» ғылыми қоғамы жұмысын жүргізу
Жоспарлы жұмыс Үнемі
Байжулова А.. ОҒҚ жетекшісі
12 Тренерлік курс ұйымдастыру Жоспарға сәйкес Қазан-сәуір Бекназаровва Ж.
14 Мұғалімдер арасында байқаулар өткізу
«Жас маман-2022»
«Үздік авторлық бағдарлама»
«Заманауи сабақ-2022»
«Үздік педагог-2022»
байқаулар
Жоспарға сәйкес Тулендиева С.Ж. бірлестік жетекшілері
15 Мектепшілік және қалалық түрлі танымдық жарыстарға мұғалімдерді, оқушыларды қатыстыру
Іздену жұмысы
Сайыс
Үнемі
Тулендиева С.Ж. бірлестік жетекшілері
16 Қалалық, облыстық семинарларға қатысу
17 «Жарқын болашақ» қазақ тілі олимпиадасына қатысу олимпиада Жоспарға сәйкес
18 Оқушыларды Халықаралық «Кенгуру», «Ақбота», «Русский медвежонк», «Золотое руно», «Бритиш бульдог» жарыстарына даярлау, қатыстыру
Интеллектуалды марафондар Үнемі
Уақытында Тулендиева С.Ж. бірлестік жетекшілері
19 Мектепішілік олимпиада өткізу, қалалық олимпиадаға оқушыларды белсенді қатыстыру Тулендиева С.Ж. бірлестік жетекшілері
20 Қалалық семинар өткізу
1. Бастауыш сыныптарда математика және әдебиеттік оқудан функционалдық сауаттылығын арттыру жолдары
2. Жаратылыстану- математикалық бағыттағы пәндерді оқытуда табысқа жетуге жағдай туғызу тәсілдері»
3. Гуманитарлық цикл сабақтарында білім алушылардың зерттеу –жобалау іс әрекіттерін тиімді ұйымдастыру
Қалалық семинар Қантар
Ақпан
желтоқсан
Тулендиева С.Ж.
Бірлестік жетекшілер
21 Метепішілік семинарлар
«Акт негізінде оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін дамутыдың білім сапасына ықпалы»
Шебер сыныптар шеруі
География, тарих, қазақ тілі, қазақ тілі мен әдебиет, орыс тілі мен әдебиет
«Бірлескен және топтық жұмыс тиімділігі» дөңгелек үстел
«Мұғалімнің кәсіби дамуы-білім беру жүйесін жаңартудың негізі»,
«Кретериалды бағалаудың практикадағы қолданысы»
семинарлар
Қараша қантар
наурыз
Наурыз
бірлестігі
Мектеп әкімшілігі
Мектеп әдістемелік бірлестігі
Мектеп әдістемелік бірлестігі
22 Мұғалімдердің кәсіби деңгейінің нәтижесін анықтау
рейтинг сәуір
Тулендиева С.Ж. бірлестік жетекшілері
23 Пән бірлестіктердің рейтингісін шығару рейтинг мамыр Тулендиева С.Ж. пән бірлестіктері
24
Ғылыми әдістемелік жұмыстың есебі
Әдістемелік есеп
Мамыр
Тулендиева С.Ж. әдістемелік кеңес
3.Қабілетті балалармен жұмыс
1 Оқушылардың интеллектуалдық потенциалдарын зерттеу арқылы дарынды балалврды анықтау. қыркүйек ДО, ӘБЖ, психолог. Қорытынды жасау
2 Ғылыми жоба, зерттеу жұмыстарына мұғалімдер мен оқушыларды қатыстыру. Белгіленген уақытта ДО, ӘБЖ Қорытынды жасау
4 Қалалық және облыстық, республикалық сайыстарға қатыстыру Белгіленген уақытта ДО, ӘБЖ Қорытынды жасау
5 Оқушылардың ғылыми қоғамын құру, ғылыми жоба жарысына қатысатын оқушылардың жұмысын қадағалау; Қазан
ДО, ӘБЖ Қорытынды жасау
6 «Тұлға» оқушылар ғылыми қоғамының жоспарын құру бекіту қыркүйек Оқушылар ғылыми қоғамы жоспар
7 «Жарқын болашақ» қазақ тілі олимпиадасына қатысу ақпан
ДО, ӘБЖ Қорытынды жасау
8 Танымдық ойындар өткізу
«Полиглот»-брейн-ринг
« Математикалық логика әлемінде»
« Ақ берен» интеллектуалды ойын
«Абай оқулары», «Мұқағали оқулары», «Бауыржан Момышұлы оқулары»
Қараша
Қантар
ақпан
7 Оқушыларды Халықаралық «Кенгуру», «Ақбота», «Русский медвежонк», «Золотое руно», «Бритиш бульдог», «Пони» жарыстарына даярлау, қатыстыру Қараша
ДО, ӘБЖ Қорытынды жасау
9 «Латын әліпбиі - қазақ тілінің болашағы», «Ел басы-ел тірегі», Тараз қаласының өркендеуіне үлесімді қосамын» үздік шығарма байқауын өткізу Желтоқсан
Ақпан
ДО, ӘБЖ Қорытынды жасау
10 «Ғылымға қарай бетбұрыс» ОҒҚ отырысы Ақпан
ДО, ӘБЖ Қорытынды жасау
11 «Жыл оқушысы-2022» мектепішілік байқау сәуір ДО, ӘБЖ Қорытынды жасау
12 - Қалалық әдеби оқуларға қатысу Жыл бойы
ДО, ӘБЖ Қорытынды жасау
13 - Келесі оқу жылына пәндер бойынша республикалық ғылыми жобалар жұмыстарына қатысатын оқушыларға анықтау. Мамыр
ДО, ӘБЖ Қорытынды жасау
4.Тәжірибелі және шығармашыл ұстаздармен жұмыс
1. Тәжірибелі және шығармашыл ұстаздармен жұмыс жоспарын құру қыркүйек ДО, ӘБ жетекшілері Тәжірибелі мұғалімдердің жұмысын тарату шешімі
2. «Үйрен де бөліс» онлайын-алаңын жобасын еңгізу тәжірибелі жұмыстарды ұсыну Жыл бойы Тәжірибелі ұстаздар Онлайын вебинар семинарлар
3. Озат тәжирибе жинақтау, тарату
Мектепішілік: Сапарғалиев А. Дене шынықтыру пәні мұғалімі,
Қайнарбекова А. Бастауыш сынып мұғалімі
сәуір
Директордың орынбасары Баяндамалар, конспектілер және т.б.
4 Жалпыланған озық педагогикалық іс-тәжірибелерді жинақтау, әдістемелік журнал беттеріне жариялау Жыл ішінде ӘК мүшелері, пән мұғалімдері Озық жұмыстар нәтижесі
5 Мұғалімдерді авторлық бағдарламалар, құралдар, шығармашылық ізденістер жасауға ұмтылдыру Сәуір АК мүшелері Мектеп жетістігінің көрсеткіші
6 Тәжірибелі және шығармашыл ұстаздардың ашық сабақтарына қатысу Жыл ішінді Тулендиева С.Ж. Шығармашыл, тәжірибелі мұғалімдердің жұмысын тарату
7 Тәжірибелі және шығармашыл ұстаздардың «Үздік портфолио» көрмесін ұйымдастыру ақпан Тулендиева С.Ж. Шығармашыл, тәжірибелі мұғалімдердің жұмысын тарату
8 Кембридж бағадарламасы бойынша сертификатталған пән мұғалімдерінің жұмыстарын тарату, семинарлар өткізу Жыл ішінде Сертификатталған мұғалімдер Озық педагогикалық іс-тәжірибелерді меңгеру және тарату
9 Кембридж бағадарламасы бойынша сертификатталған пән мұғалімдерінің менторлық жұмыстарын қолдау Жыл ішінде Озық педагогикалық іс-тәжірибелерді меңгеру және тарату
10 Жаңартылған білім мазмұны бойынша курс өткен пән мұғалімдерінің жұмыстарын бақылау
5. Пәндер апталығы
1. «Тарих-өткенге сабақ келешекке-өнеге» «Ғасыр» тарих, Адам.Қоғам.Құқық пән бірлестігінің айлығы қараша Тулендиева С.Ж.
ӘБ жетекшілері Біліктіліктерін, шығармашылықтырын арттыру
2 «Бастауыш- білім бастауы» бастауыш сыныптардың айлығы желтоқсан Тулендиева С.Ж.
ӘБ жетекшілері Біліктіліктерін, шығармашылықтырын арттыру
3 «Бүкіл әлем сөйлейді нақты ғылым тілінде"» Дарын»математика, физика, информатика пән бірлестігінің айлығы қантар Тулендиева С.Ж.
ӘБ жетекшілері Біліктіліктерін, шығармашылықтырын арттыру
4 «Үш тұғырлы тіл –ұлттың келешегі» қазақ тілі мен әдебиет, орыс тілі, ағылшын тілі бірлестіктерінің айлығы ақпан Тулендиева С.Ж.
ӘБ жетекшілері Біліктіліктерін, шығармашылықтырын арттыру
5 «Өнер- ұлттың асыл қазынасы» көркем еңбек, музыка пәндерінің айлығы наурыз Тулендиева С.Ж.
ӘБ жетекшілері Біліктіліктерін, шығармашылықтырын арттыру
6 а«Талабымыз таудай, қанатымыз талмай,биіктерге самғаймыз!» Мектепалды даярлық сыныптарының апталығы
тылтану ғылымының құпиястұңғиық. Көз жейтін мұнарастым биік»і Қантар 17-22 Тулендиева С.Ж.
ӘБ жетекшілер Біліктіліктерін, шығармашылықтырын арттыру
6. Жас мамандармен жұмыс
1. Жас мамандардың тізімін алу Қыркүйек Әкімшілік Нақтылау
2. Жас мамандарға тәлімгерлер тағайындау Қыркүйек Әкімшілік Әдістемелік отырыста қарау, бұйрық
3. Тәлімгерлердің жұмыс жоспарын бекіту Қыркүйек Бірлестік жетекшілері Жұмыс жоспары
4. Білім беру мекемелеріндегі жас мамандар жұмысына психологиялық қолдау көрсету қыркүйек психолог анықтама
5. Жас мамандардың сабақтарына қатысу, әдістемелік көмек беру Жыл бойы Әкімшілік, ӘБЖ, тәлімгерлер Әдістемелік көмек көрсету
6. Оқу-тәрбие үрдісіндегі нормативтік құжаттармен таныстыру, оқушыларды оқытуда қойылатын гигиеналық талаптармен таныстыру Қыркүйек-қазан Оқу-тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасар Үйрету, нәтижесіне бақылау жасау
«Жас мамандарға оқу үдерісін ұйымдастырудың тиімді жолдары» қазан Тулендиева С.Ж. Семинар -практикум
Жас мамандармен психо-диагностикалық консилиум қараша Маматаева Д.
Сағындық С. диагностика
Жас мамандар тақтасы желтоқсан Бекназарова Ж.
Керимкулова А.
Базарбаева А.
Абдикеримова Л.
Айнакулова Г. Семинар-кеңес
7. Жеке пән бағдарламаларының жасалуына және сабақ жоспарын жазуға көмек көрсету Қыркүйек-қазан Әкімшілік, ӘБЖ, тәлімгерлер Бағыт бағдар беру
Жаңғыру жолындағы жас маман қантар Сапахова Н.Ж. коучинг
«Менің кәсіби өсуімдегі тәлімгер көмегі» ақпан Тулендиева С.Ж. тәлімгерлер тимбилдинг
«Үздік жас маман-2021» наурыз Тулендиева С.Ж.
Шуленбаев Р.Қ. байқау
8. Жас мамандар апталығы «Үйренейік, ізденейік жас маман» сәуір Жетекші Бағыт бағдар беру
10. Шығармашыл – тірек мұғалімдердің сабақтарына қатысу Жыл бойы Тәлімгерлер, жас мамандар Үйрену мектебінен өтіп отыру
11. Әдістемелік күндерге қатыстыру Жоспарланған мерзімде Тәлімгерлер, жас мамандар Жас мамандарды үйрету, жетілдіру
12 Топпен жұмыс. «Ұжымдағы психологиялық ахуал» наурыз психолог анықтама
13 Ғылыми конференцияларға, семинарларға араластыру Жоспарлы түрде, жыл бойына Әкімшілік, ӘБЖ, тәлімгерлер Жас мамандарды үйрету, жетілдіру
14 Әдістемелік отырыстарда қаралатын мәселелерге кеңінен араластыру Жоспарлы түрде, жыл бойына Әкімшілік Әдістемелік жағынан білімдерін қалыптастыру
15 Білімін толықтыру курстарына жіберу Жоспарлы түрде Әкімшілік Біліктілік дағдыларын қалыптастыру
16 Ақпараттық коммуникативтік технологияларды меңгерту Жоспарлы түрде Әкімшілік Біліктілік дағдыларын қалыптастыру
17 Жас мамандар мектебінің жылдық есебі Мамыр Әкімшілік ӘК отырысы
19 Мектепішілік, қалалық семинарларға қатыстыру Жыл бойы
20 Әр түрлі байқауларға қатыстыру
7. Әдістемелік күн
1. Әдістемелік күндер: «Оқушы білімін бағалауда тиімді әдіс-тәсілдерді қолдана отырып сабақтың сапасын арттыру» Қантар Шебер сынып шеруі
Тарих, география, қазақ тілі мен әдебиеті
Әр сабақта интерактивті әдістерін қолдану;Әр оқушының психологиялық ерекшеліктерін ескеру;Міндетті деңгейдегі білімді қалыптастыра отырып, мүмкіндік деңгейлерін ашу;Инновациялық технологияларды сынау арқылы тиімділігін арттыру, мектеп жағдайына бейімдеу;
2 Методический день «Современные педагогические технологии и их роль в образовательном процессе" Мастер класс по русскому языку и литературе, математике
Освоение способов последовательности действий по конструированию урока с использованием современных педагогических технологий; Выявление, обобщение и распространение опыта творчески работающих учителей.
8. Инновациялық қызмет
1. Бейіналды оқыту жобасын құрастыру және оны тарату Жыл ішінде Пәндер ӘБ, 5-11 сынып мұғалімдері 12-жылдық білім беруге көшуді қамтамасыз ету
2 Бағдарлы және бейіналды оқыту және элективті курстардың бағдарламасын құру және бекіту Қазан ӘБ отырысы, ӘК, ғылыми кеңес Бейіндік білім беруге көшуге дайындық
3 Мектептің ғылыми-әдістемелік, зерттеу тақырыбын анықтау Қыркүйек-қазан ӘК мүшелері Мектептің, педагогикалық ұжымның дамуы
4 Жаңартылған білім мазмұны мен құрылымын жетілдіру жөніндегі әдістемелік нұсқаулықтармен жұмыс жасау. Қыркүйек Директор, Директордың орынбасары Іс-шаралар жоспары
5 «Жаңартылған білім мазмұны проблемалары шешімдері» тақырыбында ата-аналармен, оқушылармен түсіндіру жұмыстарын жүргізу Жоспар бойынша Директор, ДО, сынып жетекшілері Жиналыс хаттамасы
6 Пән мұғалімдеріне жаңартылған бағдарламаға байланысты курстарға жіберіп тұру. Үнемі Жоспар бойынша Қайта даярлау курсы
7 Оқу-әдістемелік құралдар мен бағдарламаларды қамтамасыз ету Жыл ішінде Мектеп әкімшілігі, кітапханашы Оқу-әдістемелік құралдармен толық қамтамасыз ету
8 Мектепішілік пәндер олимпиадасын ұйымдастыру Қараша-желтоқсан Мектеп әкімшілігі Нәтижесі
9 Оқушылардың қалалық пәндер олимпиадасына қатысуы Қаңтар ӘК, ӘБ жетекшілері Жоғарғы жетістікке жету
10 Мектеп, сыныптар бойынша мектепішілік, қалалық, облыстық олимпиада мен конкурстардың рейтингісін шығару Жыл ішінде ӘК мүшелері Дарынды оқушылар мен жастарды тәрбиелеу
11 Оқушылармен ғылыми-зерттеу жоба тақырыптарын таңдау Жыл ішінде Мектеп оқушылары Ғылыми-жоба, зерттеу тақырыптарын өз бетімен таңдай білу
12 «Дарынды балалар» жұмысының орындалуы Жыл ішінде ӘК, ӘБ жетекшілері Тұлғалық құзіреттілікті орнату
13 Авторлық бағдарламаларды құрастыру Жыл ішінде ӘК, ӘБ мұғалімдері Ғылыми кеңесте қорғау
9.«Lesson Study» зерттеу тобының жұмыс жоспары
Р\с Жұмыстың мазмұны Уақыты Жауапты
1 «Lesson Study» зерттеу тобын құру. Қазан Тулендиева С.Ж.
2 «Lesson Study-мұғалімнің кәсіби өрлеу жолы»- коучинг Қараша Сапахова Н.Д.
3 Топ мүшелерінің отырысы:
«Сыни тұрғыдан ойлау арқылы оқытудың тиімділігін арттыру» желтоқсан Бекназарова Ж. К.
4 Топ мүшелерінің отырысы: Өткізілетін сабақтың жоспарын жасау. Дер кезінде Топ мүшелері
5 Топ мүшелерінің отырысы: Күтілетін нәтижелерді анықтау. Дер кезінде Топ мүшелері
6 Сабақты жоспарлау, бақылау және талқылау кестесін толықтыру. Дер кезінде Топ мүшелері
7 Бақылаудағы оқушыларға ұсынылған сұрақтар кестесін құру Дер кезенде Топ мүшелері
8 Топ отырысы: «Оқушылар нені біліп, нені істей алуы керек?» Әр сабақтың алдында «Lesson Study» зерттеу тобы
9 Оқушылармен әңгімелесу, кері байланыс алу. Әр сабактан кейін Топ мүшелері
10 Lesson Study –өткізу Қараша-сәуір Пән мұғалімдері
11 Рефлексивті есеп сәуір Топ мүшелері
12 Топ мүшелерінің отырысы; Қорытындылау мамыр Топ мүшелері