Ата-аналарға » Страница 9 » СШ №29
Қабылдау бөлімі :
+7(726)246-49-38
Есепші бөлімі:
+7(726)246-49-38
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » Страница 9
127 бап. «Ата-аналарының немесе басқа заңды өкілдерінің балаларды тәрбиелеу бойынша міндеттерін орындамау»
21
май
2019
127 бап. «Ата-аналарының немесе басқа заңды өкілдерінің балаларды
1. Әкімшілік құқық бұзушылық туралы кодекс бойынша - ӘҚБтК-нің 127-бабының атауы «Ата-аналарының немесе басқа заңды өкілдерінің балаларды тәрбиелеу бойынша міндеттерін орындамау», сондай-ақ көрсетілген баптың бірінші бөлігі мынадай редакцияда жазылады «Кәмелетке толмаған адамды тәрбиелеу және (немесе) оған білім беру жөніндегі міндеттерді орындамау». - ӘҚБТк-нің 127-бабы бірінші бөлігінде «Кәмелетке толмаған адамды тәрбиелеу және (немесе) оған білім беру жөніндегі міндеттерді орындамау»
Ата-аналар жиналысы
09
апрель
2019
Ата-аналар жиналысы
8.04.2019ж. сағат 18:00-де мәжіліс залында 4,9,11 сынып оқушыларының ата-аналар жиналыс болып өтті.
Мектеп директоры Ғалым Тобатайұлы Сламовтың қоғамдық қабылдау күнін өткізу туралы
13
март
2019
Мектеп директоры Ғалым Тобатайұлы Сламовтың қоғамдық қабылдау күнін
#29 мектепте 13 наурыз күні сағат 9.00-де мектеп директоры Ғалым Тобатайұлы Сламов қоғамдық қабылдау күнін өткізді. Қоғамдық қабылдауға ата-аналар мен аймақ тұрғындары қатысып, өздерін толғандырып жүрген сауалдарына жауап алып қайтты.
Үй жағдайында оқыту 2018-2019 оқу жылы
03
сентябрь
2018
Үй жағдайында оқыту 2018-2019 оқу жылы
    № 29 орта мектебінде үй жағдайында оқытылатын оқушылар саны 2018 жыл    қаңтар айында 15 оқушы , қыркүйек айында 13 оқушы болса, желтоқсан айынан бастап үйде оқитын оқушы саны 19 ,   наурыз айында 21 оқушы . Городкова С 6 д сыныбына  қаңтардың 11нен келсе, 7 ә сыныбына  Ыбырайұлы Елнұр 26 ақпан келді. Мектеп директорының орынбасары тарапынан жеке сабақ кестесі жасалған. Ол ата-аналармен   келісілген.Ата-аналармен келісілген кестені мектеп директоры  бекіткен. Оқытудың ұсынылған
Инклюзивті білім беру
03
сентябрь
2018
Инклюзивті білім беру
Инклюзивті білім  берудің мақсаты: Даму мүмкіндігі шектеулі балаларды қалыпты балалармен бірге білім беру. Яғни адамның жынысына , дініне, шығу тегіне қарамастан тең құқылы жеке тұлға ретінде білім беру жүйесі болып табылады. Инклюзивті білім беру- мүмкіндігі шектеулі балаларды оқытып-үйретудің бір формасы.Бұл арнаулы білім беу жүйесінде дәстүрлі түрде қалыптасқан және даму үстіндегі формаларды ығыстырмайды. Нағыз инклюзивті білім берудің 2 жүйесін жалпы және арнаулы жүйелерді бір-біріне