Ата-аналарға » Страница 10 » СШ №29
Қабылдау бөлімі :
+7(726)246-49-38
Есепші бөлімі:
+7(726)246-49-38
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » Страница 10
Ю.Гагарин атындағы №29 орта мектебі бойынша үйде жағдайында оқитын оқушылар туралы мәлімет (2017-2018 ж.ж)
05
апрель
2018
Ю.Гагарин атындағы №29 орта мектебі бойынша үйде жағдайында оқитын
№Оқушының аты - жөні Туған жылыСыныбыКелген күні,құжаттарын әкелген күніМекен жайыДиагнозы және ПМПК-ның қорытындысы берілген күні 1Закривидорога Руслан02.10.20029«Г»1.09.2017Ягодная 15 Тел:51-81-72№0-268. 17.08.2017ж Қорытынды: церебралды салдануы, спастикалық диплегия,қимыл қозғалысының айқын бұзылуымен. Интелектуалды норма 2Мақұлбек Дайяна29.12.20073 «Ә»1.09.20176пер. Менделеева 9/63№0-210 09.06.2017жыл Церебралды салдануы,спастикалық диплегия қимыл-қозғалысының орташа айқын
№29 Ю.Гагарин   атындағы орта мектебінің директоры Г.Т.Сламовтың ата-аналар алдында беретін есебі
19
январь
2018
№29 Ю.Гагарин атындағы орта мектебінің директоры Г.Т.Сламовтың
№29 Ю.Гагарин   атындағы орта мектебінің директоры  Г.Т.  Сламовтың ата-аналар алдында беретін есебі       Мемлекеттің білім беру саласындағы саясатының  басты бағыты – шығармашыл, сыни тұрғыда ойлайтын, өз мүмкіндіктеріне сенімді, әр түрлі әлеуметтік және өндірістік мәселелерді өз бетінше шешуге қабілетті тұлғаны дайындау және оқу – тәрбие үрдісінің тәжірибесін жетілдіру. Бұл жұмыстар кең көлемде жүргізілуде. Атап айтсақ, олар: оқудың мазмұнын
Отсутствие мотивации к обучению - 10 ошибок родителей
01
декабрь
2017
Отсутствие мотивации к обучению - 10 ошибок родителей
Половина людей сдаются на пути к своей цели, потому что им никто не сказал: «Я верю в тебя, у тебя все получится!» Многие родители, у которых есть дети школьного и дошкольного возраста, сталкиваются с проблемой отсутствия мотивации к учебе у ребенка. Как же сформировать у школьника желание учиться? Как сделать так, чтобы у него не пропадал внутренний стимул познавать новое, вне зависимости от того, сколько усилий надо будет для этого приложить? Как сформировать мотивацию к обучению у школьника,
КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ ЖҮЙЕСІ ТУРАЛЫ АТА-АНАҒА НЕНІ БІЛГЕН МАҢЫЗДЫ?
26
май
2017
КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ ЖҮЙЕСІ ТУРАЛЫ АТА-АНАҒА НЕНІ БІЛГЕН МАҢЫЗДЫ?
Құрметті ата-аналар!   ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫНА 2016-2017 ОҚУ ЖЫЛЫНДА 1-СЫНЫПТАР, 2017-2018 ОҚУ ЖЫЛЫНДА 2,5,7-СЫНЫПТАР, 2018-2019 ОҚУ ЖЫЛЫНДА 3,6,8,10-СЫНЫПТАР, 2019-2020 ОҚУ ЖЫЛЫНДА 4,9,11 СЫНЫПТАР КӨШЕДІ. Бағалау мектепте критерийлер негізінде жүргізіледі. Бағалау критерийлері сіздің балаңыздың нені білуі және істеуі қажет екенін көрсетеді. ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУ Оқушыларға өз оқуын жақсарту туралы кері байланысты (пікірлер мен ұсыныстар) беру мақсатында
Ата-аналарға  психологиялық кеңес
26
май
2017
Ата-аналарға психологиялық кеңес
Ата-аналарға психологиялық кеңес Мақсаты: Ата-анамен өзара қарым-қатынас жасауда жағымды ахуал қалыптастыруға психологиялық көмек көрсету. "Үш-ақ нәрсе - адамның қасиеті, Ыстық қайрат, нұрлы ақыл, жылы жүрек" АБАЙ. Адам баласы — өмір бойы психологиялық көмекке зәру болмақ. Әсіресе, оның нәрестелік, сәбилік, балалық шақтарында, тіпті ауадай қажеттілік деп айтсақ та болады. Бірақ, біз өмір сүрген бұрынғы қоғамда, адамның психикасын тәрбиелеуге еш уақытта мән берген емес. Соның салдарынан
Перечень документов для лагера
26
май
2017
Перечень документов для лагера
Перечень документов 1. Заявление 2. Справка о доходах семьи 3. Награды многодетной матери 4. Справка с ЦОН 5. Справка о смерти родителей 6. ИИН 7. Копия свидетельства о рождении 8. Справка о разводе родителей (форма № 8) 9. Акт обследования материального положения семьи 10. Справка об усыновлении ребенка 11. Справка с улькома 12. Медсправка 13. Удостоверения родителей 14. Сведения об инвалидности родителей 15. Справка с собеза о получении пособий
Правила поведения учащихся и родителей
25
май
2017
Правила поведения учащихся и родителей
ПРАВИЛА ВНУТРЕННЕГО РАСПОРЯДКА ДЛЯ УЧАЩИХСЯ И РОДИТЕЛЕЙ (ЗАКОННЫХ ПРЕДСТАВИТЕЛЕЙ) 1. Общие положения. 1.1. Правила внутреннего распорядка принимаются с целью создания в школе нормальной рабочей обстановки, способствующей успешной учёбе каждого ученика, воспитания уважения к личности и её правам, развитие культуры поведения и навыков общения. 1.2. Правила внутреннего распорядка необходимы для регулирования взаимоотношений между администрацией, педагогическим коллективом и родителями (законными