Ю.Гагарин атындағы №29 орта мектеп директорының 2023-2024 оқу жылындағы жылдық есебі » СШ №29
Қабылдау бөлімі :
+7(726)246-49-38
Есепші бөлімі:
+7(726)246-49-38
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » Ю.Гагарин атындағы №29 орта мектеп директорының 2023-2024 оқу жылындағы жылдық есебі
31
май
2024

Ю.Гагарин атындағы №29 орта мектеп директорының 2023-2024 оқу жылындағы жылдық есебі

Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасының Тараз қаласының білім бөлімінің Ю.Гагарин атындағы №29 орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің өзін-өзі бағалау

ҚОРЫТЫНДЫСЫ

Құрметті қамқоршылық кеңес мүшелері, биылғы жылы тамыз айында мектебіміз мемлекеттік аттестаттаудан өтеді. Осыған байланысты  педагогикалық ұжымның соңғы                3 жылда оқу-тәрбие үрдісін жақсартуға байланысты атқарған жұмыстарының есебін сіздердің назарларыңызға ұсынамын. 
2023--2024 оқу жылының тақырыбы:Білім сапасын арттыруда инновациялық әдіс-тәсілдерді оқу үдерісіне еңгізуді жалғастыра отырып,  бәсекеге қабілетті ұрпаққа сапалы білім мен тәрбие беру;
  Мақсаты:
 Өздігінен еңбектену дағдысы қалыптасқан, азаматтық позициясы айқын, өз пікірін мойындата алатын жеке тұлғаны тәрбиелеу.
 Міндеттері:
 І Әдістемелік жүйені жетілдіру
 
1. Инновациялық әдістерді сабақ үрдісінде кеңінен енгізу.
 2. Сабақты ұйымдастырудың оңтайлы, тиімді жолдарын қарастыру.
 3. Қазақ халқының мәдениеті мен дәстүрі, философиясы әдептілік пен адамгершілік негізінде оның дарынды өкілдерін, мәдени мұраларын, дара тұлғаны тәрбиелеудің мақсат-мұраттарын жүзеге асыру.
 ІІ Білім мотивациясы мен белсенділікті арттыру
 1. Ізденімпаздықты, шығармашылықты қалыптастыру
 2. Білімге қызығушылығын ояту және сақтау.
 ІІІ Оқу барысында басқару үрдісін жетілдіру
 1. Өзін-өзі дамытуға құштар, икемді, ақпараттық интеллектуалдық қабілеті жоғары, жаңашыл, қазіргі заман талабына сай жеке тұлғаны қалыптастыру.
 2. Оқушылардың өз жұмыстарын ұйымдастыру, ойлау қабілетін дамыту, шығармашылыққа баулу.
 3. Өз ісіне баға беруге тәрбиелеу.

Мектептің оқу –тәрбие үрдісін жақсартуға бағытталған іс-әрекетінің                                               «SWОТ» - талдауы:

Күшті жақтары

Педагог қызметіндегі жаңашылдық

  • Әдістемелік қызметтің тиімді ұйымдастырылуы
  • Педагог қызметкерлерге қойылатын құзіреттілік талаптардың орындалуы
  • Білім сапасының соңғы екі жылда өсуі (60,06; 61,02%)
  • ҰБТ көрсеткішінің жоғары болуы (85,4; 86,2; 89,5 балл)
  • Мектептің даму жоспарын заманауи талаптарға сай жасау.
  • Педагогикалық кадрлар құрамының сапасын арттыру.
  • Барлық педагогикалық кадрларды жаңартылған білім беру мазмұны бойынша курстардан өткізу.
  • Мектеп әкімшілігі, қамқорлық кеңес және ата- аналар комитетінің жұмысын тығыз байланыстыру.
  • Мұқтаж оқушыларға материалдық көмек беру жұмысын қолға алу.
  • Мектептегі тәрбие бағытын дамытуға арналған жобалардың атқарылуы

.

Әлсіз жақтары

1. Білім беру арасындағы сабақтастықтың әлсіздігі

2. Ақпараттандырудың төмендігі (мектептегі интербелсенді тақталардың тозығы жеткендігі)

3. Оқыту сапасындағы ауытқу себептерін анықтауда мектепішілік бақылаудын әлсіздігі

4. Жаратылыстану цикл пәндері бойынша білім сапасының төмендеуі

5. Оқу кабинеттердің жетіспеушілігі

Мүмкіндіктері

 Мектепті дамытуға, жаңашылдықпен басқаруға мүмкіндігіміз бар

Кәсіби байқауларға қатысып, үздік тәжірибе алмасуға, авторлық бағдарлама шығаруға мүмкіндігіміз бар Құзіреттілік талаптарды орындау барысында кәсіби қызметін тиімді және кепілді атқаруға 

Білім сапасының өсуінен мектептегі үздік, екпінді оқушыларымыздың санын арттыруға, сапалы білім беруге мүмкіндігіміз бар.

 Үштік одақтың байланысы арқылы мектепті дамытуға, қоғамдастықтың жұмысын жолға қоюға мүмкіндік бар; 

Мектептегі тәрбие бағытын дамытуға арналған жобалар бойынша оқушылардың өзін-өзі басқару жүйесі жолға қойылады, Адамгершілік, патриоттық, салауаттылық тт.б тәрбиесі қалыптасады, мектеп дәстүрі болады 

Желілік қоғамдастық жұмысын жандандыруға мүмкіндігіміз бар.

Мектеп, ата-ана, оқушы арасындағы жұмысты жандандыру мақсатында ата-аналар клубы жұмысын жандандыруға, әртүрлі психологиялық тренингтер мен іс-шаралар өткізуге мүмкіндіктеріміз бар.

Ұстаздардын және жас мамандардың тәжірибесін шыңдау мақсатында аудандық, облыстық кәсіби байқауларға, үздік тәжірибе алмасуда, облыстық деңгейде семинарлар, вебинарлар, онлайн сабақтар өткізуге мүмкіндігіміз бар.

Қауіпті жақтары

1. Білім беру барасындағы сабақтастықтың әлсіздігінен білім сапасының төмендеу қаупі бар;

2. Ақпараттандырудың төмендігінен сабақта заманауи құралдарды қолдану, АКТ ресурстарын тиімді пайдалана алмау қаупі болуы

3. Мектепішілік басқару -басшылықтың әлсіздігінен оқу-тәрбие үрдісінің кемшіл тұстарын айқындай алмау, оны жою жолдарын қарастыруда жүйелілік болмауы мүмкін;

4. Интербелсенді тақталардың тозығы жетуіне байланысты ақпараттық технологияларды кеңінен пайдалануы


5. Дарынды және талантты оқушыларды пән олимпиадаларына, зияткерлік байқауларға қатысуының сапасын көтеру.


Мектеп оқушылары контингентігің /өсу, кему/ динамикасы

Сыныптар

2021-2022

2022-2023

2023-2024

1-4 сынып

870

612

570

5-9 сынып

801

894

846

10-11 сынып

128

104

141

Барлығы

1799

1610

1557



2022-2023

2023-2024

жалпы бала саны

1610

1557

көп балалы отбасынан 

356

525

аз қамтылған отбасынан

625

385

толық емес отбасынан

169

69

өгей әкемен тұратын

25

14

өгей шешемен тұратын

6

6

жетімата-ананың қамқорлығынсыз қалғандар

19

20



Білім сапасының мониторингісі

Оқу жылдары

1 тоқсан

2 тоқсан

3 тоқсан

4 тоқсан

 жылдық

2020-2021

55,28

59,87

63,25

65

65,01

2021-2022

52,25

57,6

59,43

60,26

60,06

2022-2023

57,06

59,05

60,05

61,02

61,02

2023-2024

50,2

53,92

57,18

      59,3

         59


Білім сапасын қамтамасыз етудегі өзекті мәселелердің бірі сыртқы бақылау қорытындысы бойынша 9-сыныптарда  ББЖМ нәтижесінің.  республикалық орташа көрсеткіштен төмендігі.

Білім сапаның төмендеуіне әкелген негізгі себептер;

Мектеп оқушыларының  білім сапасын анықтайтын объективті жүйенің жоқтығы;

60  % оқушылар әлеуметтік жағдайы төмен отбасыларынан шыққан;

 Күнделікті оқуға психологиялық, материалдық тұрғыда  жағдайлары   жеткіліксіз.

Мектепте    оқушылардың сабақтан тыс уақытта даумуына мүмкіндік жоқ:, қосымша сабақтар өтетін кабинеттрдің тапшылығы 

Мектептің ресурстық қамтылу деңгейі төмендігі.

Мектепішілік бақылаудың мақсаты: мектептегі педагогикалық процестің қызмет етуі мен дамуының мемлекеттік білім беру стандартының талаптарына сәйкес келуіне қол жеткізу, оқушылардың жеке ерекшеліктерін, қызығушылықтарын, білім алу мүмкіндіктерін, денсаулық жағдайын ескере отырып, білім беру процесін одан әрі жетілдіру.

Мектепішілік бақылаудың міндеттері:

1. Пәндер бойынша оқу бағдарламаларының орындалуын қадағалау; 

2. Оқу пәндер бойынша білім сапасына жүйелі түрде бақылау жүргізу;
 3. Оқу-тәрбие үрдісінде  мұғалімдерге өздерінің педагогикалық шеберліктерін шыңдауға   көмек көрсету; 

4. Оқу процесінің сапасын бақылау;

5. Білімінің олқылықтарын толтыру және төмен көрсеткіштермен жұмыс істеу;

6. Оқу-зерттеу қызметін бақылау;

7. Тәрбие процесін бақылау.

  Үлгерімі төмен оқушылармен жүргізілетін жұмыс жүйесі

Үлгерімі төмен оқушыларды анықтау

Үлгермеушіліктің себебін анықтау

Жеке тұлғалық қасиет. Оқушының білім білік дағдыларын қалыптастыру

Әлеуметтік жағдайы

Жас ерекшеліктері

Денсаулық жағдайы

Арнайы және  жалпы жағдайы

Оқушының білім білік дағдыларын қалыптастыру


Оқушының білім білік дағдыларын қалыптастыру

Топтық жұмыс

Жеке жқмыс

Деңгейлік тапсырма

Ата-аналарға кеңес

Стандарттың орындалуы

оқыту сапасы

2021-2022

2022-2023

2023-2024

оқу жылы

оқу жылы

оқу жылы

оқушы саны

%

оқушы саны

%

оқушы саны

%

2-4 сынып

600

70,03

458

70,09

570

63

5-9 сынып

945

52,78

894

56,28

846

58,6

10-11 сынып

102

57,2

104

60,2

141

59,8

барлығы

1647

59,5

1456

61,2

1557

59,8



«Алтын белгі» мен «Үздік аттестат» иегерлерінің көрсеткіштері



2021-2022 оқу жылы

2022-2023 оқу жылы

2023-2024 оқу жылы

«Үздік аттестат» иегерлерінің саны 

18

19

13

 9 сынып

«Үздік аттестат» иегерлерінің саны 

2

8

6

 11 сынып

«Алтын белгі» иегерлерінің саны

3

0

1


Мұғалімдердін   сапалық құрамы

санаты бойынша

2020-2021

2021-2022

2022-2023

педагог-зерттеуші

45

46

48

педагог-сарапшы

36

36

35

педагог-модератор

34

36

38

жоғары

2

2

1

 І санат

3

3

2

ІІ санат

5

5

4

санаты жоқ

30

44

41

Жоғары білімді-129Арнаулы орта-3Магистрант-9,Сырттай оқыған мұғалімдер-5

Мұғалімдердің сапалық құрамы-51%

«Мұғалім – өзінің білімін үздіксіз көтеріп отырғанда ғана мұғалім, ал оқуды, ізденуді тоқтатқан да оның мұғалімдігі де жойылады» - К.Д. Ушинский


2021-2022

2022-2023

2023-2024

мұғалімдер саны

145

139

138

курс өткендер саны

126

129

133

%

86%

92%

96%


ҰБТ КӨРСЕКІШІ

2020-2021

2021-2022

2022-2023

оқушы саны

орта балл

оқушы саны

орта балл

оқушы саны

орта балл

26

85

28

85,4

36

89,2

Қалалық олимпиада

Нәтижелер


2022-2023

2023-2024

5-6 сыныптар

3

6

7-8 сыныптар

2

7

9-11 сыныптар

6

9








Грант иегерлері

2021-2022

2022-2023

оқушы саны

грант иегері

оқушы саны

грант иегері

28

20

36

26

оқушылардың білім сапасын қамтамасыз ету бойыншаперспективалық жұмыстар

«1+10 ШЕБЕРЛІК СЫНЫП ЖОБАСЫ

Білім беру ұйымдарында үздік педагогтердің озық  тəжірибелерін насихаттау

САБАҚTime» ЖОБАСЫ

Пәндерді оқытуда педагогтердің практикалық «және пәндік құзыреттіліктерін арттыру

  • Пәндік құзыреттерді дамыту бойынша мақсатты топтардың жұмысының үлгісі әзірлеу

Мектеп ішінде мұғалімдердің кәсіби құзіреттілігін арттыру мақсатында  мобилді тәлімгерлік жүйе қалыптастыру

  • Мұғалімдердің сұранысын қанағаттандыру мақсатында ынтымақтастық пен өзара оқытудың кәсіби ортасы құру;

Оқушылармен кәсіби бағдар беру жұмыстарын үйлестіру

Оқушылардың оқыту бейінін саналы түрде таңдауға дайындау және   қызығушылықтары мен қабілеттеріне сәйкес   таңдауды жүзеге асыруды  қалыптастыру.

Оқушылардың кәсіби өзін-өзі анықтау саласындағы білім беру бағдарламаларын әзірлеу, түзету.

Психологтар мен кәсіптік педагог оқушыларға әртүрлі әлеуметтік рөлдерде өз күштерін сынап көруге, таңдалған пәнге деген қызығушылықтарын жүзеге асыруға мүмкіндік беру жұмыстарын ұйымдастыру

Бейіндік оқыту бойынша педагогтердің кәсіби деңгейін, шығармашылық шеберлігін арттыру


тәуелсіз Ішкі бақылау жұмыстарын жандандыру

  • оқушылардың жалпы білім беру дағдыларының қалыптасу жағдайын зерттеу, проблемалық аймақтарды және білімдегі олқылықтарды анықтау
  • Мұғалімдердің күнделікке қойған бағалармен әкімшілік аудиттің бағалау арасындағығы ауытқушылықты анықтау мақсатта аралық тестелеу өткізу
  • Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту бойынша PISA,PIRLS Timss халықаралық мониторингтік зерттеу материалдары бойынша аудит жүргізу
  • ББЖМ және халықаралық зерттеулерге дайындық жұмыстарын жетілдіру

Оқушылардың жаратылыстану-математикалық циклі   бойынша оқу құзыреттіліктерін арттыру 

  • Төңкерілген сабақтарды ютубхостингке орналастыру, аталған сабақтарға оқушыларды тарту
  • Оқушылардың жаратылыстану- математикалық пәндері бойынша мотивациясын көтеру мақсатта төңкерілген сабақтарды өткізу
  • Оқыту мен тәрбиелеуде SMART мақсаттарын қоюда мұғалімдердің кәсіби құзыреттілік деңгейін арттыру,
Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив